Page 91 - Demo
P. 91

   Stratejik Plan 2021 - 2025
   13. Devlet konservatuarına sahip olunması ve bu sayede güzel sanatlarda öncü olunması
  14. Tercih edilen eğitim ve öğretim programlarına sahip olunması
  15. Tanınırlığı yüksek bir üniversite olarak kamuoyunda olumlu imaja sahip olunması
  16. Bilgi erişiminde zaman ve mekandan bağımsız kaynaklara sahip olunması
  17. Uluslararasılaşmada pilot üniversite seçilmesi sonucunda yüksek uluslararasılaşma potansiyeline sahip olunması
  18. Ulusal ve uluslararası alanda akredite laboratuvarların varlığı
  19. Yenilikçi ve gelişmiş uygulama ve araştırma merkezlerinin varlığı
  20. Güçlü ve zengin yaşam boyu öğrenme faaliyetlerinin varlığı
  21. Etkin ve yenilikçi uzaktan eğitim merkezinin varlığı
  22. Bilimsel proje desteğinin varlığı
  23. Güçlü ve nitelikli mezunların varlığı
  24. Sosyal, kültürel ve sportif aktivitelerin etkinliği
  25. Öğrenci odaklı üniversite olunması
  26. Mesleki ve Çevresel Hastalıklar Hastanesi’nin planlanmış olması
  27. Aktif çalışan Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Koordinatörlüğü’nün varlığı
  28. Üniversitenin bazı fakülte ve birimlerinin bölgede veya İzmir’de tek ve öncü olması
   13. Uluslararası bilimsel çalışmalara yönelik kaynak yetersizliği
  14. Yabancı dildeki eğitim programlarının sayıca azlığı
  15. Üretilen bilginin ekonomik değere dönüştürülmesinde eksiklik
 Yükseköğretim sektörü analizi doğrultusunda yapılan sektörel eğilim ve sektörel yapı analizleri sonucunda, dış çevrenin sunduğu fırsat ve tehditler tespit edilmiştir. Tablo 30’da da görülebileceği üzere; İzmir, güçlü paydaşlar ve iş birliği olanakları belirlenmiş 22 fırsat arasında en öne çıkanlardır. Dış çevrenin yarattığı 10 tehdit arasında öğrenci kontenjanları, korsan dergi sayısı ve beyin göçü ilk 3 arasındadır.
 Stratejik Plan 2021 - 2025
   90
       











































































   89   90   91   92   93