Page 123 - Demo
P. 123
HEDEF KARTI 3.4
Amaç A3
Kurumsal Kapasiteyi Güçlendirmek, Paydaşlarla Etkileşimi ve Toplumsal Hizmet Kalitesini Geliştirmek
Hedef A3.4
Kurumun Tüm Süreçlerinde Kalite Güvence Sisteminin Geliştirilmesi
Sorumlu Birim
İlgili Rektör Yardımcısı
İşbirliği Yapılacak Birimler
Akademik Birimler (Enstitüler, Fakülteler, Yüksekokullar, Meslek Yüksekokulları) Kalite Koordinatörlüğü
Performans Göstergeleri
Hedefe Etkisi (%)
Başlangıç Değeri (2020)
2021
2022
2023
2024
2025
İzlenme Sıklığı
Raporlama Sıklığı
P.G 3.4.1 Kalite Komisyonu Tarafından İç Paydaşlara Verilen Kalite Güvence Eğitim Sayıları
25
-
4
5
5
5
6
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 3.4.2 PUKO Döngüsü Tamamlama Sayısı
35
-
16
90
185
231
288
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 3.4.3 Öz Değerlendirme Yapan Program Sayısı
15
-
80
157
184
185
185
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 3.4.4 Kalite Puanlama Sistemine Göre Eşik Değeri Geçen Program Sayısı
15
-
40
80
90
120
160
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G.3.4.5 İç Paydaşların Kalite Çalışmaları ile ilgili Farkındalık ve Memnuniyet Düzeyi (%)
10
-
60
65
70
72
75
6 Ayda 1
Yılda 1
Riskler
Kalite belgelendirme çalışmalarının maliyetinin yüksek olması.
Stratejiler
3.4.1. Kurumun iç ve dış kalite güvence sisteminin geliştirilmesi. 3.4.2. YÖKAK ulusal akreditasyon kalite belgesine sahip olunması. 3.4.3. Kalite kültürünün geliştirilmesi.
Maliyet Tahmini
571.000 TL
Tespitler
PUKO döngülerini tamamlamada sistematik yaklaşım eksikliği.
Program öz değerlendirmesinin tüm programları kapsayacak şekilde yaygın olmaması.
İhtiyaçlar
Dış Danışman/ Danışma kurullarının Birim/ Program bazında hazırlanması ve periyodik toplantıların yapılması.
PUKO Döngüsünü uygulamak üzere yazılım hazırlanması.
Kalite Ölçme Değerlendirme eğitim planlarının hazırlanması.
Kalite Ölçme Değerlendirme için yönerge/ takvim/plan hazırlanması.
Programların eğitim, araştırma ve topluma hizmet ölçütlerinde kalite (puanlama) sisteminin geliştirilmesi.
122
Stratejik Plan
2021 - 2025
Stratejik Plan 2021 - 2025