Page 121 - Demo
P. 121
HEDEF KARTI 3.2
Amaç A3
Kurumsal Kapasiteyi Güçlendirmek, Paydaşlarla Etkileşimi ve Toplumsal Hizmet Kalitesini Geliştirmek
Hedef A3.2
Paydaşların Aidiyet Duygusunun Geliştirilmesi
Sorumlu Birim
İlgili Rektör Yardımcısı
İşbirliği Yapılacak Birimler
Akademik Birimler (Enstitüler, Fakülteler, Yüksekokullar, Meslek Yüksekokulları) Kalite Koordinatörlüğü
Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Koordinatörlüğü (KPMİ)
Performans Göstergeleri
Hedefe Etkisi (%)
Başlangıç Değeri (2020)
2021
2022
2023
2024
2025
İzlenme Sıklığı
Raporlama Sıklığı
P.G 3.2.1. Öğrencilerin Hizmet Kalitesinden Memnuniyet Düzeyi (%)
20
59
65
66
67
68
70
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 3.2.2. Akademik Personelin Hizmet Kalitesinden Memnuniyet Düzeyi (%)
20
62
70
71
72
73
75
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 3.2.3. İdari Personelin Hizmet Kalitesinden Memnuniyet Düzeyi (%)
20
58
70
72
74
77
80
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 3.2.4 MBS Kayıtlı Mezun Sayısı
15
-
8.500
9.000
9.500
10.000
10.500
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 3.2.5 Mezun Kartlı Mezun Sayısı
15
-
3.000
3.500
4.000
4.500
5.000
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 3.2.6 Mezunlara Yönelik Faaliyet Sayısı
10
-
1
2
3
3
4
6 Ayda 1
Yılda 1
Riskler
Paydaş kitlesinin çeşitliliği ve sayıca yüksek olması.
Stratejiler
3.2.1. Öğrencilere yönelik sağlık, beslenme, barınma vb. hizmetler ile sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerin geliştirilmesi.
3.2.2. Üniversitenin yaygın yapısından kaynaklı birimler arası iletişim eksikliklerinin giderilerek, iç paydaşlar arasındaki etkileşimin, sosyal olanak ve faaliyetlerin çeşitlendirilerek geliştirilmesi.
3.2.3. Mezun ağının, Mezun Bilgi Sistemi (MBS) ve mezunlara yönelik faaliyetlerle güçlendirilmesi.
Maliyet Tahmini
108.338.000 TL
Tespitler
İç paydaşlar arasındaki etkileşimin istenilen düzeyde olmaması.
2000 yılı öncesi mezunlara ulaşmada ve Mezun Bilgi Sistemi’ne dâhil etmede yaşanan güçlükler.
İhtiyaçlar
DEU mezunları dernekleri ile işbirliğinin güçlendirilmesi.
120
Stratejik Plan
2021 - 2025
Stratejik Plan 2021 - 2025