Page 120 - Demo
P. 120
HEDEF KARTI 3.1
Amaç A3
Kurumsal Kapasiteyi Güçlendirmek, Paydaşlarla Etkileşimi ve Toplumsal Hizmet Kalitesini Geliştirmek
Hedef A3.1
Dokuz Eylül Üniversitesi’nin İtibarının Geliştirilmesi
Sorumlu Birim
İlgili Rektör Yardımcısı
İşbirliği Yapılacak Birimler
Akademik Birimler (Enstitüler, Fakülteler, Yüksekokullar, Meslek Yüksekokulları) Basın Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
Performans Göstergeleri
Hedefe Etkisi (%)
Başlangıç Değeri (2020)
2021
2022
2023
2024
2025
İzlenme Sıklığı
Raporlama Sıklığı
P.G 3.1.1 Medyada Yer Alan Kurumsal Haber Sayısı
20
7.000
7.000
8.000
8.500
9.000
9.500
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 3.1.2 Kurumsal Erişim Sayfası Ziyaretçi Sayısı (Milyon)
15
10
12
15
16
17
18
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 3.1.3 Kurumsal Sosyal Medya Hesaplarının Takipçi Sayısı
15
68.000
80.000
90.000
100.000
110.000
120.000
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 3.1.4 Akademik Personelin Kurum Kültüründen Memnuniyet Düzeyi (%)
25
67
70
71
72
73
75
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 3.1.5 İdari Personelin Kurum Kültüründen Memnuniyet Düzeyi (%)
25
67
70
71
72
73
75
6 Ayda 1
Yılda 1
Riskler
Toplumda Dijital Vatandaşlık bilincinin eksikliği.
Stratejiler
3.1.1 Bütünsel iletişim stratejisi tasarlanarak kurum kimliğinin güçlendirilmesi.
3.1.2 Kurumsal tanıtım faaliyetlerini ve medya ile ilişkilerini geliştirerek tanınırlığın ve kurumsal imajın güçlendirilmesi.
3.1.3 Dijital itibarı geliştirmek üzere, erişim sayfalarının ve sosyal medya hesaplarının etkinliğinin geliştirilmesi.
Maliyet Tahmini
1.647.000 TL
Tespitler
Kurum kültürünün analizi ve geliştirilmesine yönelik çalışmaların sistematik olmaması. Kurumsal Kimlik ve itibar yönetimi ile ilgili farkındalığın yetersiz olması.
İhtiyaçlar
Kurum Kültürünün analizi ve geliştirilmesine yönelik sistematik çalışmalar yapılması. Kurum kimliği stratejisinin tüm iç paydaşlar tarafından sahiplenilmesinin sağlanması. Dokuz Eylül Üniversitesi Kurumsal Kimlik Kılavuzunun hazırlanması.
Üniversite kitle iletişim araçlarının geliştirilmesi.
Tüm iç paydaşların akademik, sportif, kültürel, sanatsal vb. ödül ve başarıların sistemli olarak izlenmesi.
119
Stratejik Plan
2021 - 2025
Stratejik Plan 2021 - 2025