Page 129 - Demo
P. 129
Stratejik Plan
2021 - 2025
Amaç: 3 Kurumsal Kapasiteyi Güçlendirmek, Paydaşlarla Etkileşimi ve Toplumsal Hizmet Kalitesini Geliştirmek
A3.H1 : Dokuz Eylül Üniversitesi’nin İtibarının Geliştirilmesi
Risk
Açıklama
Kontrol Faaliyeti
“Toplumda Dijital Vatandaşlık” bilincinin eksikliği
Kurum kültürünün analizi ve geliştirilmesine yönelik çalışmaların sistematik olmaması
Kurum Kültürünün analizi ve geliştirilmesine yönelik sistematik çalışmalar yapılması
Kurumsal Kimlik ve itibar yönetimi ile ilgili farkındalığın yetersiz olması
Kurum kimliği stratejisinin tüm iç paydaşlar tarafından sahiplenilmesinin sağlanması
Dokuz Eylül Üniversitesi Kurumsal Kimlik Kılavuzunun hazırlanması
Üniversite kitle iletişim araçlarının geliştirilmesi
Tüm iç paydaşların akademik, sportif, kültürel, sanatsal vb. ödül ve başarıların sistemli olarak izlenmesi
A3.H2 : Paydaşların Aidiyet Duygusunun Geliştirilmesi
Risk
Açıklama
Kontrol Faaliyeti
Paydaş kitlesinin çeşitliliği ve sayıca yüksek olması
İç paydaşlar arasındaki etkileşimin istenilen düzeyde olmaması
Üniversitenin yaygın yapısından kaynaklı birimler arası iletişim eksikliklerinin giderilerek, iç paydaşlar arasındaki etkileşimin, sosyal olanak ve faaliyetlerin çeşitlendirilerek geliştirilmesi
2000 yılı öncesi mezunlara ulaşmada ve Mezun Bilgi Sistemi’ne dâhil etmede yaşanan güçlükler
Mezun ağının, Mezun Bilgi Sistemi (MBS) ve mezunlara yönelik faaliyetlerle güçlendirilmesi
Stratejik Plan 2021 - 2025
128