Page 117 - Demo
P. 117
HEDEF KARTI 2.3
Amaç A2
Eğitim ve Öğretim Kalitesini Geliştirmek
Hedef A2.3
Öğretim Üyelerinin Eğitim Öğretim Odaklı Mesleki Gelişimlerinin Desteklenmesi
Sorumlu Birim
İlgili Rektör Yardımcısı
İşbirliği Yapılacak Birimler
Akademik Birimler (Enstitüler, Fakülteler, Yüksekokullar, Meslek Yüksekokulları) DEUZEM
AKADEMİ-DE
Kalite Koordinatörlüğü
Eğitim Komisyonu, Bologna Eşgüdüm Komisyonu (BEK)
Performans Göstergeleri
Hedefe Etkisi (%)
Başlangıç Değeri (2020)
2021
2022
2023
2024
2025
İzlenme Sıklığı
Raporlama Sıklığı
P.G 2.3.1 Düzenlenen Eğiticinin Eğitimi Programı Sayısı
30
-
12
15
20
25
30
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 2.3.2 Eğiticinin Eğitimi Programına Katılan Öğretim Elemanı Sayısı
20
-
300
400
550
650
800
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 2.3.3 Öğretim Teknolojisi Olanaklarının Tanıtımı ve Kullanımı ile İlgili Program Sayısı
25
7
10
11
12
13
14
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 2.3.4 Öğretim Teknolojisi Programlarına Katılan Öğretim Elemanı Sayısı
20
50
100
110
120
130
140
6 Ayda 1
Yılda 1
P.G 2.3.5 Ön Lisans ve Lisans Dersi Veren Öğretim Üyelerinin Değerlendirilmesi Sonuçları
5
-
73
73
74
74
75
6 Ayda 1
Yılda 1
Riskler
Dijital göçmen kuşağın teknolojiye uyum sorunları.
Stratejiler
2.3.1. Yenilikçi öğretim yöntemleri, ölçme değerlendirme, kişisel gelişim vb. gibi konularda eğiticinin eğitimi programlarının düzenlenmesi.
2.3.2. Öğretim teknolojilerinin kullanım etkinliğini artırmak eğiticinin eğitimi programlarının düzenlenmesi.
2.3.3. Eğitimin sürekli iyileştirilmesi ve kalite geliştirme kapsamında yapılan değerlendirme ve iyileştirme çalışmalarının etkinliğinin artırılması.
Maliyet Tahmini
613.955.000 TL
Tespitler
Eğitimde dijital araçların ve öğretim teknolojisi olanaklarının yeterince kullanılmaması.
İhtiyaçlar
Yeni kuşağın (dijital yerliler) beklentileri.
116
Stratejik Plan
2021 - 2025
Stratejik Plan 2021 - 2025