Page 88 - Demo
P. 88

     Tehditler
Stratejik Plan 2021 - 2025
         Etmenler
Tespitler
Üniversiteye Etkisi
Ne Yapılmalı?
    Fırsatlar
                Kamu ve Özel Sektör Kuruluşları
Üretilen bilginin, ekonomik değere dönüştürülmesi
Üniversite-Sanayi işbirliğini güçlendirecek finansal kaynaklardaki yetersizlikler
Üniversite-Sanayi işbirliğini güçlendirecek mekanizmaların kurulması
Sektöre yönelik hazırlanan (Üniversite-Sanayi işbirlikli) proje ve lisansüstü tez sayılarının/yayınlarının artırılması ve izlenmesi için sistem kurulması
              Paydaş kitlesinin çeşitliliği ve sayıca fazla olması
Paydaş gruplarının çeşitliliğinin yarattığı çok yönlü işbirliği fırsatları
Paydaş gruplarının çeşitliliği ve sayıca çokluğu nedeniyle beklenti analizlerinde yaşanan zorluklar
İç ve dış paydaşlarla etkileşimin güçlendirilmesi, paydaş beklentilerine yönelik analizler yapılması ve tespit edilen beklentilere uygun stratejiler geliştirilmesi
              Mezunlar
Yurtiçinde ve yurtdışında etkili pozisyonlarda bulunan mezunlarımızın üniversitenin itibarını güçlendirmesi
2000 yılı öncesi mezunlara ulaşmada ve Mezun Bilgi Sistemi’ne dâhil etmede yaşanan güçlükler
Mezun Bilgi Sisteminin etkililiğinin sürekli geliştirilmesi
Mezunların kuruma aidiyet duygularının güçlendirilmesi için mezun odaklı faaliyetlerin güçlendirilmesi
Mezunlar dernekleri ile işbirliği geliştirilmesi,
              Sivil Toplum Kuruluşları (STK)
Sosyal sürdürülebilirlik odaklı işbirlikleri ile toplumsal katkının güçlendirilmesi
Sivil toplum kuruluşları ile yeterli düzeyde işbirliği yapılamaması
STK’larla ortak yürütülen topluma katkı amaçlı sosyal, kültürel ve sanatsal faaliyetler ile sosyal sorumluluk projelerinin çeşitlendirilerek, etkinliklerinin geliştirilmesi
              Üniversiteler ile toplum arasındaki bağın yeterince güçlü olmaması
Toplum ile etkileşimin artırılması ile üniversite imajının geliştirilmesi
Topluma sağlanacak katkının geliştirilmesi
Toplum nezdinde genel olarak üniversite imajının zayıflaması
Toplum merkezli faaliyetlere katılımın yetersizliği.
Toplum merkezli hizmetlerin çeşitliliğine karşın duyuru ve paylaşım mekanizmanın geliştirilmesi gereği
Toplumun üniversite ile ilgili beklentilerinin sıkça değerlendirilmesi ve imajı geliştirecek faaliyetlerin çoğaltılması
        Stratejik Plan 2021 - 2025
 87
  Paydaşlar
   






























































   86   87   88   89   90