Page 129 - Demo
P. 129

  Stratejik Plan
2021 - 2025
 Amaç: 3 Kurumsal Kapasiteyi Güçlendirmek, Paydaşlarla Etkileşimi ve Toplumsal Hizmet Kalitesini Geliştirmek
A3.H1 : Dokuz Eylül Üniversitesi’nin İtibarının Geliştirilmesi
  Risk
   Açıklama
   Kontrol Faaliyeti
     “Toplumda Dijital Vatandaşlık” bilincinin eksikliği
     Kurum kültürünün analizi ve geliştirilmesine yönelik çalışmaların sistematik olmaması
    Kurum Kültürünün analizi ve geliştirilmesine yönelik sistematik çalışmalar yapılması
   Kurumsal Kimlik ve itibar yönetimi ile ilgili farkındalığın yetersiz olması
       Kurum kimliği stratejisinin tüm iç paydaşlar tarafından sahiplenilmesinin sağlanması
    Dokuz Eylül Üniversitesi Kurumsal Kimlik Kılavuzunun hazırlanması
    Üniversite kitle iletişim araçlarının geliştirilmesi
    Tüm iç paydaşların akademik, sportif, kültürel, sanatsal vb. ödül ve başarıların sistemli olarak izlenmesi
 A3.H2 : Paydaşların Aidiyet Duygusunun Geliştirilmesi
  Risk
   Açıklama
   Kontrol Faaliyeti
   Paydaş kitlesinin çeşitliliği ve sayıca yüksek olması
    İç paydaşlar arasındaki etkileşimin istenilen düzeyde olmaması
   Üniversitenin yaygın yapısından kaynaklı birimler arası iletişim eksikliklerinin giderilerek, iç paydaşlar arasındaki etkileşimin, sosyal olanak ve faaliyetlerin çeşitlendirilerek geliştirilmesi
   2000 yılı öncesi mezunlara ulaşmada ve Mezun Bilgi Sistemi’ne dâhil etmede yaşanan güçlükler
     Mezun ağının, Mezun Bilgi Sistemi (MBS) ve mezunlara yönelik faaliyetlerle güçlendirilmesi
  Stratejik Plan 2021 - 2025
   128
        








































































   127   128   129   130   131