Page 120 - Demo
P. 120

    HEDEF KARTI 3.1
 Amaç A3
  Kurumsal Kapasiteyi Güçlendirmek, Paydaşlarla Etkileşimi ve Toplumsal Hizmet Kalitesini Geliştirmek
 Hedef A3.1
  Dokuz Eylül Üniversitesi’nin İtibarının Geliştirilmesi
 Sorumlu Birim
   İlgili Rektör Yardımcısı
 İşbirliği Yapılacak Birimler
 Akademik Birimler (Enstitüler, Fakülteler, Yüksekokullar, Meslek Yüksekokulları) Basın Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
 Performans Göstergeleri
  Hedefe Etkisi (%)
  Başlangıç Değeri (2020)
  2021
  2022
  2023
  2024
  2025
  İzlenme Sıklığı
  Raporlama Sıklığı
 P.G 3.1.1 Medyada Yer Alan Kurumsal Haber Sayısı
  20
  7.000
  7.000
  8.000
  8.500
  9.000
  9.500
  6 Ayda 1
  Yılda 1
 P.G 3.1.2 Kurumsal Erişim Sayfası Ziyaretçi Sayısı (Milyon)
  15
  10
  12
  15
  16
  17
  18
  6 Ayda 1
  Yılda 1
 P.G 3.1.3 Kurumsal Sosyal Medya Hesaplarının Takipçi Sayısı
  15
  68.000
  80.000
  90.000
  100.000
  110.000
  120.000
  6 Ayda 1
  Yılda 1
 P.G 3.1.4 Akademik Personelin Kurum Kültüründen Memnuniyet Düzeyi (%)
   25
   67
   70
   71
   72
   73
   75
   6 Ayda 1
   Yılda 1
 P.G 3.1.5 İdari Personelin Kurum Kültüründen Memnuniyet Düzeyi (%)
  25
  67
  70
  71
  72
  73
  75
  6 Ayda 1
  Yılda 1
 Riskler
  Toplumda Dijital Vatandaşlık bilincinin eksikliği.
 Stratejiler
 3.1.1 Bütünsel iletişim stratejisi tasarlanarak kurum kimliğinin güçlendirilmesi.
3.1.2 Kurumsal tanıtım faaliyetlerini ve medya ile ilişkilerini geliştirerek tanınırlığın ve kurumsal imajın güçlendirilmesi.
3.1.3 Dijital itibarı geliştirmek üzere, erişim sayfalarının ve sosyal medya hesaplarının etkinliğinin geliştirilmesi.
 Maliyet Tahmini
   1.647.000 TL
 Tespitler
  Kurum kültürünün analizi ve geliştirilmesine yönelik çalışmaların sistematik olmaması. Kurumsal Kimlik ve itibar yönetimi ile ilgili farkındalığın yetersiz olması.
 İhtiyaçlar
 Kurum Kültürünün analizi ve geliştirilmesine yönelik sistematik çalışmalar yapılması. Kurum kimliği stratejisinin tüm iç paydaşlar tarafından sahiplenilmesinin sağlanması. Dokuz Eylül Üniversitesi Kurumsal Kimlik Kılavuzunun hazırlanması.
Üniversite kitle iletişim araçlarının geliştirilmesi.
Tüm iç paydaşların akademik, sportif, kültürel, sanatsal vb. ödül ve başarıların sistemli olarak izlenmesi.
                    119
           Stratejik Plan
2021 - 2025
    Stratejik Plan 2021 - 2025
  










   118   119   120   121   122