Page 115 - Demo
P. 115

    HEDEF KARTI 2.1.
 Amaç A2
  Eğitim ve Öğretim Kalitesini Geliştirmek
 Hedef A2.1.
  Eğitim ve Öğretimde Uluslararasılaşmanın Geliştirilmesi
 Sorumlu Birim
   İlgili Rektör Yardımcısı
   İşbirliği Yapılacak Birimler
 Akademik Birimler (Enstitüler, Fakülteler, Yüksekokullar, Meslek Yüksekokulları) Dış İlişkiler Koordinatörlüğü
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Personel Daire Başkanlığı
Eğitim Komisyonu, Bologna Eşgüdüm Komisyonu (BEK)
   Performans Göstergeleri
    Hedefe Etkisi (%)
  Başlangıç Değeri (2020)
    2021
   2022
   2023
  2024
    2025
   İzlenme Sıklığı
   Raporlama Sıklığı
 P.G 2.1.1 Üniversitedeki Yabancı Uyruklu Öğrenci Sayısı/Toplam Öğrenci Sayısı (%)
  25
  1,80
  1,80
  2,00
  2,25
  2,40
  2,50
  6 Ayda 1
  Yılda 1
 P.G 2.1.2 Uluslararası Değişim Programı Kapsamında İkili Anlaşma Sayısı
  25
  380
  390
  420
  430
  440
  450
  6 Ayda 1
  Yılda 1
 P.G 2.1.3 Uluslararası Değişim Programları ile Gelen Öğrenci Sayısı
  15
  40
  50
  80
  90
  100
  110
  6 Ayda 1
  Yılda 1
 P.G 2.1.4 Uluslararası Değişim Programları ile Giden Öğrenci Sayısı
   15
   300
   300
   325
   340
   360
   375
   6 Ayda 1
   Yılda 1
 P.G 2.1.5 Lisans ve Lisansüstü Düzeyde Uluslararası Ortak/Çift Diploma Programı Sayısı
 15
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 6 Ayda 1
 Yılda 1
 P.G 2.1.6 Uluslararası Ölçekli Akademik Faaliyet Sayısı
   5
   -
   1
   2
   2
   2
   3
   6 Ayda 1
   Yılda 1
 Riskler
 Hibe oranlarındaki düşüş ve gidilecek ülkeye göre yetersiz kalması.
Lisans öncesi eğitimden gelen öğrencilerin dil becerilerindeki yetersizlikler.
Değişim programlarından yararlanacak öğrencilerin gelir düzeyinin gidilecek ülkeye göre düşük kalması.
Beyin göçü.
  Stratejiler
 2.1.1 Uluslararası değişim işbirliklerinin ve programlarının etkinliğinin artırılması. 2.1.2 Lisans ve lisansüstü düzeyde uluslararası ortak/çift diploma programlarının geliştirilmesi.
2.1.3 Yabancı dilde eğitim verilen program ve ders sayısının geliştirilmesi.
 Maliyet Tahmini
   19.573.000 TL
 Tespitler
  Yabancı dilde verilen ders sayısının yetersiz olması.
Öğrencilerin, akademik ve idari personelin yabancı dil becerileri ile ilgili yetersizlikler.
 İhtiyaçlar
  Tam zamanlı çalışan yabancı öğretim üyesi sayısının artırılması. Uluslararası akademik personel hareketliliğinin geliştirilmesi.
Uluslararası tanıtım faaliyetlerinin artırılması.
Yabancı dil becerilerin güçlendirilmesine yönelik programlar geliştirilmesi. Tersine beyin göçü.
                    114
                  Stratejik Plan
2021 - 2025
    Stratejik Plan 2021 - 2025
  
   113   114   115   116   117